Obserwatorzy

czwartek, 20 czerwca 2013

ikea urządzi nasze mini domki?

Spójrzcie :D
Już niedługo w ofercie Ikei pojawią się nowe meble. Szwedzki potentat meblowy postanowił wydać mini wersje swoich produktów w skali 1:15. Na razie nie wiadomo kiedy będą w Polsce.
źródło
Nie jest to może klasyczne meble w których się tak mocno lubuje chociaż mam kilka nowoczesnych faworytów. :D  Podoba mi się biały regał oraz mini kartonowy zegar :D
Niestety u mnie posucha miniaturowa. Upał wykańcza mnie na tyle że głównie śpię. Ciąża też robi swoje. Szklarnia leży odłogiem gdyż mój tato miał duże problemy zdrowotne. Sama też nie mam ani sił ani ochoty zajmować się miniaturami.
Szykuje się mentalnie na przyjście dziecka. Mam syndrom wicia gniazda bo non-stop coś sprzątam. Zaglądam na wasze blogi czekając na natchnienie, może coś zrobię przed porodem.

2 komentarze:

  1. Tak, tak, już wiem o Ikei. Myślę, że to fajna okazja na zaopatrzenie się w nowoczesne "wzornictwo" ;) Mebelki mają ponoć być w skali 1:15.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już są. http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50235510/

      Usuń