Obserwatorzy

czwartek, 20 grudnia 2012

Targi Poznańskie Modelarskie


Z racji wielkiego zainteresowania targami modelarskimi w poznaniu podaje linka do tegorocznej imprezy: http://hobby.mtp.pl/pl/  targi nzw. HOBBY, zawierają w sobie targi gier planszowych, gier komputerowych, akwarystyki oraz modelarskich. I tu był podział na koleje (od takich całkiem dużych "ogrodowych po te całkiem małe), statki, auta oraz modele sterowane. itp. od działu gier komputerowych warto trzymać się z daleka nie przebijecie się przez hordy „dzieciaków”. Ewentualnie wysłać tam męża :D
 Data przyszłorocznych:
HOBBY  Salon Modelarstwa i Gier Towarzyskich
2013-10-19 - 2013-10-20
Jeżeli ktoś będzie zainteresowany można by w przyszłym roku przy okazji zorganizować coś na zasadzie mini zlotu twórców domków : D i spotkać się na tych targach.
 Warto wziąć trochę pieniedzy (dużo), my niespodziewanie kupiliśmy helikopter na pilota. A ja zakochałam się w drukarce 3D (tylko 5 tys.). Nie wspominając o zapasie balsy którą kupiłam, rurce co prawda do modeli sterowanych ale zawsze do czegoś się przyda, wymienianą w poprzednim poście beczkę oraz mini wiaderka które pozamieniałam na kubki, domku zamienianym na sushi-bar :D Nie wspominając o paru przydatnych kontaktach : D

Było kilka firm z narzędziami. Min. Proxxon.

Druga informacja może mniej przydatna.   W Poznaniu jest sieć sklepów o nazwie Euro-shop (coś w stylu wszystko po 5 zł) nie wiem jak w innych miastach ale u mnie pojawiły się małe elektryczne świeczki. Wielkości świeczki-podgrzewacza. Migają one jak prawdziwa świece i co najważniejsze kosztują za sztukę 2,50 zł. świetnie nadaję się do wykorzystania w piecykach, kominach i innych. Dają piękny efekt płonącego ognia. :D

2 komentarze:

  1. Dzięki za info, pomysł mini-zlotu w Poznaniu bardzo mi się podoba. A świeczek o których piszesz, niestety w W-wie nie widziałam, ale pomysł super, dzięki :o)
    uściski!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobną świeczkę widziałam w home&you ale za wyższą cenę (ok. 20 zł za 4 szt). Pozdrawiam

      Usuń