Obserwatorzy

czwartek, 27 grudnia 2012

żyrandol szybki DIY

Dzisiaj byłam na zakupach :D I trafiłam w Almi-decor  na wielką 50% wyprzedaż poświąteczną. I kupiłam na niej parę cudeniek.
Z ozdobnego świecznika-ozdoby zrobiłam żyrandol a kupiłam to za około 6-7 zł. Jeszcze myślę czy go pomalować na biało lub czarno.
Złoty przed cięciem, przezroczysto-biały po. Czerwone linie to linie piłowania piłą.




w domku jeszcze nie zawieszone

DIY zrobiony na szybko bo mam nadzieje że komuś się spodoba i szybko pobiegnie do sklepu. Co do skali ładnie wygląda w domku w skali 1:24 ale myślę że do 1:12 też będzie pasować (zawsze można dorobić parę koralików i będzie większy). Myślę że można się zabawić z wiertarką i lutownicą i dorobić mu elektrykę. Oprócz tego kupiłam ozdobę lustro (14 zł) i myślę czy by nie wykorzystać w jako to w łazience :D

2 komentarze:

  1. Hm, też je od razu zauważyłam :)
    Pozdrawiam! A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz, żyrandol ma potencjał trzeba mu tylko trochę czasu poświęcić. Usunięcie brokatu w trakcie. Kupiłam 2 chociaż jeden na razie pozostanie w całości. Zastanawiam się co zrobić z "nogi" bo całkiem ładna w kształcie.

      Usuń